به گزارش پایگاه خبری بامداد زاهدان، هدایت اله کرد مدیر کل پست استان با حضور در برنامه زنده بازتاب از شبکه استانی هامون ، پاسخگوی سوالات و پیامهای شهروندان و هم استانی ها در خصوص عملکرد پست شد .
ایشان در ابتدا شرکت ملی پست را یکی از ارکان مهم و حساس در بین دستگاههای خدماتی کشور دانست و اظهار کرد: پست میتواند در راستای خدمت به مردم و تعامل با ادارات و نهادها، خدمات مناسب ارائه و نقش مهمی در کاهش تردد و هزینه ها ایفا کند.
وی افزود: خدمات متعددی به شبکه پست واگذار شده و این رسالت را سنگین و گسترده تر از گذشته کرده است.
مدیرکل پست سیستان و بلوچستان ادامه داد: امیدواریم تلاشهای شبانهروزی کارکنان خدوم پستی منجر به ارائه خدمات قابل قبول و در خور شأن مردم این استان شود.
وی با اشاره به اینکه مهمترین هدف پستاعتماد و رضایتمندی شهروندان میباشد گفت : ترافیک مرسولات پستی وارده به استان ۷۰ درصد و صادره از استان۵۹ درصد نسبت به مدت مشابه قبل از کرونا افزایش یافته است که این افزایش نیازهای اداره کل را به افزایش فضای مبادلاتی و نو سازی تجهیزات و توانمند سازی نیروی انسانی دو چندان نموده که الحمدالله توانستیم با در نطر گرفتن مکانی در شهرک صنعتی زاهدان، مشکل را برطرف نماییم
وی ادامه داد: پس از شیوع بیماری کرونا با افزایش حجم و وزن مرسولات و ترافیک بالای بستهها مواجه شدیم و نهتنها نیروی انسانی به این مجموعه افزوده نشده است؛ بلکه کاهش هم داشتهایم و شرکت ملی پست در حال حاضر باتوجهبه سیاستهای موجود امکان جذب جدید را ندارد و خدماترسانی به مردم را به بخشهای خصوصی واگذار کرده است.
مدیر کل پست استان در پایان این برنامه با تقدیر و تشکر از مردم بزرگوار استان هدف خود و همکاران شبکه ملی پست را خدمت رسانی و رضایتمندی شهروندان اعلام نمود.
انتهای پیام /