پایگاه خبری بامداد زاهدان؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: بلوک زایمانی بیمارستان ایرانمهر سراوان با جذب ۲۷ مامای جدید، بزودی راه‌اندازی می‌شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بامداد زاهدان؛ دکتر حبیب غزنوی اظهار کرد: با توجه به اینکه بالاترین آمار زایمان های طبیعی در شهرهای زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان […]

پایگاه خبری بامداد زاهدان؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: بلوک زایمانی بیمارستان ایرانمهر سراوان با جذب ۲۷ مامای جدید، بزودی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بامداد زاهدان؛ دکتر حبیب غزنوی اظهار کرد: با توجه به اینکه بالاترین آمار زایمان های طبیعی در شهرهای زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در بیمارستان رازی و کمبود فضای فیزیکی محسوس است تلاش می کنیم تا پیش از هفته دولت امسال، بلوک زایمانی بیمارستان ایرانمهر راه اندازی شود.

وی ادمه داد: تعمیرات فضای فیزیکی بیمارستان نیز توسط واحد ساختمان دانشگاه پیگیری خواهد شد تا بزودی به نتیجه برسد.

بیمارستان ایرانمهر سراوان ماهانه به بیش از ۱۹ هزار نفر خدمات تشخیصی و درمانی ارائه می‌دهد که خوشبختانه می‌توان گفت در مدت کوتاه پس از بهره برداری از این بیمارستان، خدمات شایان توجهی به مردم و مراجعان در حال ارائه است.

انواع اعمال جراحی فوق تخصصی و حساس مغز و اعصاب، چشم پزشکی، ارتوپدی و مانند آن در این بیمارستان انجام می‌شود همچنین تجهیزات تشخیصی پیشرفته‌ای مانند ام آر آی نیز در این بیمارستان بکارگیری شده که نظیر آن تاکنون در سراوان وجود نداشته و از جمله دستگاه های پیشرفته موجود در کشور هست این بیمارستان همچنین مجهز به دستگاه ماموگرافی است.

ضریب اشغال تخت در این بیمارستان هم اکنون بالای ۸۰ درصد است همچنین متخصصین رشته های داخلی، مغز و اعصاب، ارتوپدی، قلب، اورولوژی، اعصاب و روان، پوست، چشم، سونوگرافی و عفونی در این بیمارستان حضور دارند. کلینیک های فیزیوتراپی، گفتاردرمانی، تغذیه، دیابت و واحد آزمایشگاه نیز روزانه به پذیرش بیماران می‌پردازند.

علیرغم ثابت بودن کادر درمان بیمارستان، اما هر ماه، تعداد افرادیکه بیمارستان ایرانمهر را برای درمان انتخاب می‌کنند بیشتر از ماه قبل است و کادر درمان با توان مضاعف به ارائه خدمات به بیماران می‌پردازند./ انتهای خبر