استاندار با اشاره به اینکه امروز؛ جبهه مقاومت اسلامی با تمام توان و با جان های ارزشمند خویش در کنار ملت مظلوم فلسطین و غزه ایستاده است، گفت: بر اساس آموزه های دینی و قرآنی، هرجایی در عالم مظلومی باشد، این انقلاب اسلامی ایران است که مردانه در کنار او می‌ایستد.

پایگاه خبری بامداد زاهدان؛ استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه امروز؛ جبهه مقاومت اسلامی با تمام توان و با جان های ارزشمند خویش در کنار ملت مظلوم فلسطین و غزه ایستاده است، گفت: بر اساس آموزه های دینی و قرآنی، هرجایی در عالم مظلومی باشد، این انقلاب اسلامی ایران است که مردانه در کنار او می‌ایستد.

محمد کرمی، با گرامیداشت شهادت سید امت اسلام و رهبر شجاع حزب الله وهمراهان باوفایش و سرلشکر پاسدار رشید اسلام سردار نیلفروشان و همه شهدای مقاومت اظهار داشت: اکنون همه جهان شاهد این است که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه میدان‌ها به فضل الهی محکم و استوار با اتکا به خداوند متعال در مقابل همه استکبار ایستاده و لحظه‌ای درنگ نمی‌کند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران اراده الهی است و انسانها برای اجرای فرامین الهی در این عالم هستند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: آینده از آن اسلام عزیز است و انقلاب اسلامی ایران با تمام توانش در مقابله با همه طرحهای شیطان بزرگ و یاران شیطان صفت آن ایستاده و با آن برخورد می‌کند.

کرمی بیان داشت: شهید سید حسن نصرالله با همه وجود در راستای اجرای فرمان الهی گام برداشت و سال‌ها مقاومت کرد و به آرزوی دیرینه اش که شهادت بود، رسید.

وی تصریح کرد: وقتی انسان در مسیر فرمان الهی گام بردارد چه در ظاهر پیروز شود و چه به شهادت برسد در هر دو صورت به پیروزی رسیده است.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به سیر زندگی شهید سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله گفت: رهبر شجاع و قهرمان حزب الله با رفتار و منش خویش وحدتی در امت اسلامی ایجاد کرد که مثال زدنی است.

کرمی اذعان کرد: دلدادگی سید حسن نصرالله به پروردگار عالم و کار‌های خدایی این شهید عزیز سبب شد؛ خداوند خریدارش شود.

وی با اشاره به آیه شریفه “وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُون فَرِحِينَ بِمَا آتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ” گفت: شهید سید حسن نصرالله قطعا اکنون از فضل الهی خشنود است./ انتهای خبر

  • نویسنده : ملوک ذورقی