استاندار گفت: کشاورزی یک جهاد است و امنیت غذایی براساس رشد و توسعه در بخش کشاورزی پایدار خواهد ماند .

پایگاه خبری بامداد زاهدان؛ در پنجمین روز از هفته جهادکشاورزی، استاندار سیستان‌وبلوچستان در جمع اعضای شورای هماهنگی سازمان جهادکشاورزی استان با اشاره به هفته جهادکشاورزی گفت: کشاورزی یک جهاد است و امنیت غذایی براساس رشد و توسعه در بخش کشاورزی پایدار خواهد ماند .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بامداد زاهدان، محمدکرمی کشاورزی را یک معدن بزرگ توصیف کرد و افزود: اقتصاد کشاورزی یک اقتصاد بی نظیر است و بخش کشاورزی استان سیستان وبلوچستان با تولید انواع محصولات زراعی و باغی، دامی وشیلاتی برای ارتقای امنیت غذایی یک ظرفیت استثنایی محسوب می‌شود .
وی تاکید کرد وظیفه همه ما مسئولان، تسهیل امور برای بهره‌برداران و تولید کنندگان است.
استاندار سیستان‌وبلوچستان بکارگیری فناوری شرکت های دانش بنیان در امر تولید ،بهره گیری از طرح های نوآورانه و دانش محور در جهش تولید را بسیار کارساز برشمرد.
وی تصریح کرد اهمیت داشتن مسئولیت ،یک فرصت خدمت به مردم است و ما باید از این فرصت ها به بهترین نحو برای رضای خدا و مردم بهره گیریم.
در این نشست سرپرست سازمان جهادکشاورزی استان با اشاره به ۳۰۰ پروژه افتتاحیه بخش کشاورزی در ایام هفته جهادکشاورزی امسال ،گزارشی از دستاوردهای شاخص دولت سیزدهم در همه زیر بخش های کشاورزی استان بیان کرد.
علیرضا دهمرده تصریح کرد همه مجموعه بخش کشاورزی با تمامی ظرفیت کارشناسی، در راستای تحقق جهش تولید و ارتقای ضریب خوداتکایی استان به محصولات اساسی کشاورزی با مشارکت مردم و همراهی مسئولان، در خدمت کشاورزان استان خواهند بود./ انتهای خبر

  • نویسنده : حمید عقیلا