به منظور تکریم خانواده شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نماینده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با خانواده معظم شهداء پست استان دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش خبری بامداد زاهدان، با هدف تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تفرشی نماینده وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات با خانواده گرانقدر و معزز شهیدان علیرضا قیصری ، حسین شیخ ملازاده و عبدالرحیم پروین جاکس شهدای پست استان سیستان و بلوچستان دیدار و گفتگو نمود.
دراین دیدار که مدیران و مسئولین حوزه ارتباطات استان حضور داشتند ، تفرشی ضمن ابلاغ پیام مقام عالی وزارت ، با قدردانی از صبر و صلابت این خانواده ها بر اهمیت ادامه راه و منش شهدا در مسیر خدمت به مردم تاکید کرد و گفت: به فرموده امام راحل خانواده های شهدا و ایثارگران چشم و چراغ این ملتند وتکریم آنان کوچکترین تکلیف برای مسئولان است.

وی افزود: خانواده معظم شهداء با اهدای عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند، شهدا به وظیفه خود عمل کردند و اینک حراست و پاسداری از آرمان‌های شهدا وظیفه سنگینی است که به عهده ما نهاده شده است.

ایشان ادامه داد: افتخار ما به شهدا و خانواده بزرگوار آنان می باشد که تمام وجودشان را برای پایداری نظام و اسلام گذاشته اند .

در ادامه تفرشی نماینده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اهدا لوح تقدیر دکتر زارع پور مقام عالی وزارت از خانواده گرانقدر شهدای پست استان تجلیل به عمل آورد.

انتهای خبر /