مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان سیستان و بلوچستان گفت: با امضای تفاهم‌نامه میان حاج‌ عبدالخالق جهاندیده خیر بومی شهرستان سیب و سوران و اداره کل نوسازی مدارس استان ساخت یک واحد آموزشی ۶ کلاسه در مقطع متوسطه در شهرستان سیب و سوران کلید خورد.

پایگاه خبری بامداد زاهدان؛ مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان سیستان و بلوچستان گفت: با امضای تفاهم‌نامه میان حاج‌ عبدالخالق جهاندیده خیر بومی شهرستان سیب و سوران و اداره کل نوسازی مدارس استان ساخت یک واحد آموزشی ۶ کلاسه در مقطع متوسطه در شهرستان سیب و سوران کلید خورد.

به گزارش پایگاه خبرنگار بامداد زاهدان؛ میثم لک زایی در تکمیل این خبر بیان کرد : تفاهم‌نامه ساخت یک واحد آموزشی ۶ کلاسه در مقطع متوسطه در شهرستان سیب و سوران به امضا رسید.

وی در این نشست ضمن بررسی وضعیت فضاهای آموزشی و تجهیزات موجود در شهرستان سیب و سوران بر اهمیت مشارکت خیرین در توسعه زیرساخت‌های آموزشی تاکید کردند و گفت : این پروژه با هدف ارتقای شرایط تحصیلی دانش‌آموزان منطقه و بهبود زیرساخت‌های آموزشی در این شهرستان آغاز می‌شود و با همکاری خیرین و مسئولان محلی نقش مهمی در رشد و توسعه آموزشی منطقه خواهد داشت.

در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدیه‌ از خدمات ارزشمند لک زائی مدیر کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان تقدیر شد./ انتهای خبر

  • نویسنده : حمید عقیلا