با تلاش‌های ارزشمند اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سیستان و بلوچستان و مشارکت بنیاد علمی و آموزشی قلم‌چی، هنرستان ۶ کلاسه مدرن کار و دانش در شهرستان فنوج به بهره‌برداری رسید.

پایگاه خبری بامداد زاهدات؛  مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان: با تلاش‌های ارزشمند اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سیستان و بلوچستان و مشارکت بنیاد علمی و آموزشی قلم‌چی، هنرستان ۶ کلاسه مدرن کار و دانش در شهرستان فنوج به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بامداد زاهدان؛  میثم لک زایی در تکمیل این خبر اظهار داشت: این پروژه عظیم با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان و با زیربنای ۸۶۰ متر مربع در راستای تحقق عدالت آموزشی و توانمندسازی مهارتی جوانان این منطقه احداث شده است.

وی افزود : هنرستان ۶ کلاسه مدرن در شهرستان فنوج با هدف ارتقای سطح عدالت آموزشی منطقه و ظرفیت میزبانی از ۱۸۰ دانش‌آموز احداث و تحویل دانش‌آموزان عزیز منطقه گردید .

لک زایی با بیان اینکه هدف اصلی این پروژه، تقویت مهارت‌آموزی و ایجاد فرصت‌های برابر برای دانش‌آموزان مناطق محروم است، تصریح کرد : با افتتاح این مرکز آموزشی پیشرفته، فنوج گامی مهم در جهت توسعه نیروی انسانی ماهر و توانمند برداشته که تأثیر آن در رشد اقتصادی و اجتماعی منطقه بسیار مؤثر خواهد بود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان در پایان گفت: هنرستان ۶ کلاسه مدرن دستاورد نشان از عزم جدی برای رشد و پیشرفت مناطق کمتر توسعه‌یافته دارد ./ انتهای خبر

  • نویسنده : حمید عقیلا