مدیر طرح احداث و توسعه جایگاههایی CNG کشور، از افزایش تعداد جایگاه های CNG در سیستان و بلوچستان خبر داد.

پایگاه خبری بامداد زاهدان؛مدیر طرح احداث و توسعه جایگاههایی CNG کشور، از افزایش تعداد جایگاه های CNG در سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بامداد  زاهدان؛  سعید رحمان سالاری مدیر طرح cng کشور و شاپور علی یی مجری طرح احداث و توسعه جایگاه‌های cng حوزه ۴ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کشور با حضور در منطقه زاهدان که از روز یکشنبه ۲۰خرداد به مدت سه روز ادامه یافت، به همراه مدیر منطقه زاهدان، معاون بازرگانی و رییس واحد CNG از جایگاه های CNG فعال منطقه زاهدان و جایگاه های درحال احداثCNG و دو منظوره منطقه بازدید کردند و در جلسات استانی حضور یافتند.

مدیر طرح CNG شرکت ملی پخش در این سفر ، همچنین از کارگاه و آزمایشگاه تبدیل خودروها به گازسوز بازدید نمودند و درخصوص حمل و ارسال بموقع مخازن cng خودرویی در طرحهای رایگان وزارت نفت دستور پیگیری صادر کرد.

سعید رحمان سالاری در جلسه کارگروه cng استان سیستان و بلوچستان که با حضور مرحمتی، معاون امنیتی و انتظامی استان و اعضای کارگروه استان برگزار شد بر سرعت بخشیدن به روند احداث و توسعه جایگاه های CNG تأکید کرد .

مدیر طرح CNGکشور، تعامل بین دستگاه‌های مرتبط و حذف موانع به منظور احداث توسعه و تجهیز جایگاههای cng در استان را از مهمترین اهداف سفر به زاهدان عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری بامداد زاهدان، در ابتدای جلسه کارگروه CNG استان، قربانعلی مردانی مدیر منطقه زاهدان و کمالیار، مدیر منطقه چابهار گزارش هایی از پیشرفت طرح های درحال اجرا در استان ارائه نمودند./ انتهای خبر

  • نویسنده : ملوک ذورقی